[dnssec-users] Podepisování domén jedním klíčem

Vladislav Kurz vladislav.kurz na webstep.net
Čtvrtek Říjen 14 15:48:40 CEST 2010

On Thursday 14 of October 2010, Administrator wrote:
>  Dobrý den,
> rád bych se zeptal, zda je možno podepisovat více domén jedním KSK klíčem?
> Respektive jde mi o to, zda je možno použít pro více domén pouze jeden
> KEYSET z důvodu zjednodušení správy záznamů.
> Bohužel jsem při hledání na internetu nenašel nic validního.
> Děkuji.
> S pozdravem
>
>         Václav Míšek

My mame takhle na zkousku podepsane domeny everyone.cz a uloziste.cz.
Myslim, ze to funguje dobre.

--
S pozdravem
        Vladislav Kurz

=== WebStep, s.r.o. (Ltd.) ========= a step to the Web ===
address: Mezirka 1, 602 00 Brno, CZ, tel: +420 548 214 711
=== www.webstep.net ======= vladislav.kurz na webstep.net ===