[dnssec-users] [dnssec-announce] Fwd: [Dnssec-deployment] First signed root zone published

Vladislav Kurz vladislav.kurz na webstep.net
Středa Červenec 28 13:50:06 CEST 2010

On Thursday 15 of July 2010, Ondřej Surý wrote:

> I am pleased to report that the first fully validatable production
> signed root zone, with SOA serial number 2010071501, was published and
> began rolling out to the root servers at 2050 UTC.

Dekuji za zajimave zpravy,

zajimalo by mne, jak dlouhou platnost bude mit tento klic, a jak se budou
resit pripadne rotace klice?

Zaroven se zeptam do placu - u registratoru podporujicich dnssec je vetsinou
webove rozhrani pro zadani klice. Vite nekdo o registratorovi, ktery by
umoznoval vymenu klice (KSK) pres nejake programovatelne API, aby to mohl
vykonat skript ktery se stara o prubezne podepisovani zon a rotaci klicu
(ZSK)?

--
S pozdravem
        Vladislav Kurz

=== WebStep, s.r.o. (Ltd.) ========= a step to the Web ===
address: Mezirka 1, 602 00 Brno, CZ, tel: +420 548 214 711
=== www.webstep.net ======= vladislav.kurz na webstep.net ===